ძვირფასო მომხმარებელო,თუ თქვენი აპარატი გიჩვენებთ ERROR 109-ს ან GPRS NET ERROR-ს. ამ შეფერხების მოგვარება შესაძლებელია სისტემური გადატვირთვით.
Daisy expert ან Daisy expert SX: რამდენჯერმე დააჭირეთ ღილაკს „MODE“, სანამ არ გამოჩნდება წარწერა „PROGR....“. შეიყვანეთ პაროლი „9999“ და დაადასტურეთ „CLK“ ღილაკით. აკრიფეთ 1853 და დააჭირეთ ღილაკს „VD“. დაელოდეთ, თუ აქტივაცია წარმატებით დასრულდა, ეკრანზე დაეწერება "SUCCESSFUL". ამის შემდეგ შეგიძლიათ განაგრძოთ მუშაობა. თუ დაწერა "COMMUN.ERR.GRA" ან/და "SEND.GRA.SERVER" დააჭირეთ "C" ღილაკს და განმეორებით სცადეთ გადატვირთვა.
Daisy compact M ან Daisy compact S: დააჭირეთ ღილაკს M სანამ არ გამოჩნდება წარწერა 'პროგრამირება' აკრიფეთ 9999 და CLK ღილაკი. ეკრანზე დაეწერება PROGR, შემდეგ აკრიფეთ 1853 და დააჭირეთ ღილაკს VD დაელოდეთ, თუ აქტივაცია წარმატებით დასრულდა, ეკრანზე დაეწერება "SUCCESSFUL". ამის შემდეგ შეგიძლიათ განაგრძოთ მუშაობა.
Daisy perfect M ან Daisy perfect S: დააჭირეთ ღილაკს BACK სანამ არ გადახვალთ მთავარ მენიუში და გამოჩნდება ჩამონათვალი. ისრების მეშვეობით მოძებნეთ „პროგრამირება“ დააჭირეთ „OK” ღილაკს, შემდეგ 9999 და „OK” ღილაკი. შემდეგ ისრების მეშვეობით აირჩიეთ “TESTS” და დააჭირეთ „OK” ღილაკს. ისრებით მოძებნეთ „MANUAL TRANSFER” და დააჭირეთ ღილაკს „OK”.
თუ პირველივე ცდაზე არ გამოსწორდა ხარვეზი , გაიმეორეთ იგივე პროცედურა თავიდან
თუ ხარვეზი მაინც არ გვარდება მაშინ დაგვიკავშირდით :
სტანდარტული მომხმარებლებისთვის :032 250 01 11
კორპორაციული მომხმარებლებისთვის: 032 250 01 55
ან მოგვწერეთ facebook-ზე : https://www.facebook.com/Georgianservicenetwork
ასევე შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ მეილზე: info@gsn.ge
როგორ გადავიხადოთ სააბონენტო მომსახურების ღირებულება?
სალარო აპარატების შეცდომების კოდები და მათი განმარტებები
ცვლილება სერვისის ფასებზე
როგორ მოვაგვაროთ ERROR 109 და GPRS NET ERROR
GSN ექსპრესს სერვისის ფასების ცვლილება
სააბონენტო მომსახურების საფასურის ცვლილება